لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
این شکست ناامیدی بزرگی برای ما بود.

این شکست ناامیدی بزرگی برای ما بود.

جان لوئیجی بوفون اسطوره ی دوست داشتنی یوونتوس فینال دیگری را با شکست پشت سر گذاشت. او اذعان می کند که این شکست یک ناامیدی بزرگ بوده است.

 

بیانکونری در 12 بازی خود در رقابت های لیگ قهرمانان تنها سه گل دریافت کرده بود، اما با شکست چهار بر یک مقابل رئال مادرید در فینال امشب شکست تلخی را تجربه کرد.

 

بوفون پس از پایان بازی در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

 

این شکست یک نا امیدی بزرگ است، به خاطر اینکه ما هر کاری که برای رسیدن به فینال نیاز بود انجام دادیم و سرانجام به فینال رسیدیم. ما نیمه اول عالی پشت سر گذاشتیم و برای رئال مادرید دردسرهای زیادی ایجاد کردیم و اینکه اتفاقات بازی به سود ما پیش نرفت مایوس کننده است.

 

بوفون در ادامه افزود:

 

مشخص است که برای بردن عنوان قهرمانی مانند لیگ قهرمانان نیاز است که قوی تر از حریف خود ظاهر شوید. من فکر می کردم که ما در نیمه اول یک رویکرد عالی اختیار کردیم و به مادریدی ها فرصت خلق موقعیت ندادیم و دوندگی زیادی هم داشتیم. اینکه تلاش زیادی در نیمه اول داشتیم و به نتیجه نرسیدیم نا امید کننده است. در نیمه دوم آن ها قدرت و کلاس خود را نشان دادند و اینکه چگونه به برد در دیدارهای حساس خو گرفته اند را اثبات کردند. آن ها شایسته این برد بودند. طبیعتاً بابت این شکست حسرت های زیادی وجود دارد، چرا که وقایع هم به نفع ما پیش نرفت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: